Busraautass 12+5 ilk hamileliğim herhangi bir sıkıntım yoktu sadece ikili taramam biraz yüksek çıkmıştı doktorum aspirin başladı sebebini soramadım o an nedeni nedir bu kadar erken başlamasının acaba daha önce düşük vs olmadı
Nevruzzdmr Busraautass bende kullanıyorum rahim damarim dar diye vermişti 22 haftamda 36 ya kadar devam kullanmaya
Busraautass Bende hiçbir sıkıntı yok anlayamadım dediğim gibi sadece ikili test biraz yüksekti onunla aspirininde bi alakası oluyor mu bilmiyorum
sinem93- Bana da ikili testten sonra başlattı ama kilon fazla şimdiden başlayalım aspirine doğuma kadar kullanacaksın dedi testte riskli bişey görmedi