Merhaba kızlar bundan 10 gün önce muayeneye gittiğimde bebek 2 hafta önden gidiyor denmişti. Bugün tekrar muayeneye gittim 3 hafta dendi. Bebeğin kilolu olduğu ve sezeryan olmam gerekebilecegi söylendi. Sezeryandan çok korkuyorum. Böyle bişey yaşayan var mı yada bu durumla karşılaşıp normal doğum yapan 28. Haftamdayım ama doktor 31 haftalıkla uyumlu olduğunu söyledi