Elifsaadet
[bilinmeyen] benimde çok başım ağrır. Dayanabiliyorsan ilaç içme. Sade kahve yapıp içine yarım limon sıkıp iç tadı kötü ama geçiriyor. Yada şakaklarına ensene viks sür karanlık odada dümdüz yat. Sıcak duşta çok iyi geliyor. Benim yaptıklarım bunlar. İnşallah geçer🙏🏻
GizemBulut
[bilinmeyen] ilac kullanma tansiyon ölçümü yap oncelikle eger gecmezse soguk kompres yapabilirsin ve basin vucudundan 90 derece yukarida kalacak sekilde dinlen eger burun tikanikligin varsa ki ben de var 8.haftam o da bas agrisi yapıyor burun bantlarindan kullanabilirsin ama oncelikli olan tansiyon olcumu 🙏 ilac kullanimi parol dahi olsa 3 ay oncesinde önerilmiyor. Saglik calisaniyim ayni zamanda
Hbsanneoluyo
[bilinmeyen] benimde ilk zamanlar aşırı başım ağrıyordu hamilelikte dir cnm ne yapsam geçmiyodu
Doktor parol içebilirsin dedi
tugbamehmetbaki
[bilinmeyen] bence acile gidip bir tansiyon baktirin baş ağrısı önmli
ayseturk
Bende Şu an çekenlerdenim. Var bu gecede biseyler 🤦🏻♀️
tugbamehmetbaki
[bilinmeyen] peki bişey önerdiler mi ilaç felan
araf52
[bilinmeyen] canım bende 3 aylığım aynı durumdan dolayı doktordan ilaç istedim parol yazdı varsa içebilirsin ama kesmeyebiliyor ağrıyı. Parol bebeğin kordon bağına gelmeden etki ettiği için zararı yok bebeğe.
GmysRmzn
araf52 aynen cnm parol az da olsa iyi oluyor banada doktorum dedi
Edoss
Canim benimde ağriyor ben soğuk suda ayaklarimi yıkiyorum 1 dkka falan su altinda oluyor ayagim sonrada şükür geçiyo
Aysehuli
[bilinmeyen] bende de çok oluyordu canım enseme buz koyuyordum ersağ masaj kremim var kolonyayla onu sürüyordum son çare acile gidip parol flakon taktırıyordum 😊
Burcuctn
[bilinmeyen] benimde migrenim olduğu için sürekli baş ağrım oluyor doktor parol önerdi birde magnorm diye suda eriyen bir ilaç önerdi hamilelikte parasetamol içeren ağrı kesiciler içilebiliyormuş . Gözlerini kapat buz koy yat bişeyler izleme sessiz ortam yap
GizemBulut
[bilinmeyen] tansiyon yuksekligi gebelikte onemli ozellikle 24. Hafta itibariyle ben de hipertansiyon hastasiyim her gun olcum yapiyorum kendine cok dikkat et
Mrvkzlkya
[bilinmeyen] aktarlardada nane yağı satılıyor alıp alnına surebilirsin çok faydali
GizemBulut
[bilinmeyen] hayir stres yok 🙏 cok zor biliyorum ben de keseyi gorene dek cilgin gibi bekledim keseyi gördük sonra bebis olusumu sonra kalp atisi derken 8+3 olduk ne kadar sakin olursan o kadar güzell lutfen panik yapma...😍 daha cok minicik annesi en guzel gunler tadini çıkar
Mrvkzlkya
[bilinmeyen] bende tek çare nane yağında bulmuştum geçmiş olsun
Adencanan
[bilinmeyen] canım ilk üç ay haftanın iç dört günü mutlaka başım agrıyordu. Aktardan nane yağı aldım ve onu alnıma enseme sürüyorum veya peçeteye damlatıp kokluyorum gerçekten iyi geliyor denemeni tavsiye ederim.
Tgcee
[bilinmeyen] canım benımde ılk ayşarda basım cok agrırdı sacmı kestrdım bırde aktardan mıgren agrsı gecren bısey aldm basıma onla masaj yapnca gecydu
Habibee
[bilinmeyen] ilk zamanlarda benimde çok başım ağrıyordu kayinvalidem bize her geldiğinde okuyordu beni öyle geçiyordu ağrı kesici içme canım daha erken.
ElifKaratas
Bu iki gündür bende de aşırı baş ağrısı var parol içmeden geçirmeye çalışıyorum cnm patates sarabilirsin iyi geliyor stres konusunda da en güzel zamanlarını stres yaparak gecirmemmeni tavsiye ederim hep iyi düşün iyi olsun 😊