Merhaba kızlar maalesef üst üste 3 kez düşük ve kürtaj yaşadım doktorum genetik testleri yaptırmadan hamile kalmam gerektiğini söyledi kürtajın üzerine hiç adet görmeden korunmamiza rağmen hamile kalmisim çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşamaktan tecrübeli annelerden destek bekliyorum