Kocamanailem_ biraz da bizim gerginliğimizi hissediyorlar galiba gebelik durumumuzdan dolayı. Kızım da bana sürekli ne düşünüyorsun anne seni düşünceli gördüm diyip duruyor . Sonra da kendimi sorguluyorum ben nasıl duruyorum da böyle söylüyor diye. Cidden annelik çok zor nasıl davranacağımı kestiremiyorum bazen