mavi2904 Kızlar epidural doğum yapmak istiyorum , epidural ile doğum yapan varmı sürecin nasıl geçtini anlatabilirmisiniz , yada hangi doğumu önerirsiniz sezeryan normal vs.
Kaddze mavi2904 Ben epidural aldim ama simdi 2. Dogumumda almayi duusnmuyorum acikcasi cunku ikinma hissiyatini tamamen bitiriyor acayip bir kafasi oluyor kusturuyor kalici bel agrisi yapiyor ve inanilmaz bir bas agrisi