10esis09 Guzel hamısler benım gibi 31+5 olup fazla odemı olan varmı odem ıcın neler yapıyosunuz neler rahatlatıyo sızı ne gıbı sıkıntılarınız var 🤷🏻♀️🙃
Selvis 10esis09 ben rahat 3 litre tüketiyorum. Bence suyu artırın biraz. Çok da aşırı kasmayın kendinizi. İlla ki şişlik oluyor herkeste sonuçta