Masalceylan Kaç gündür ağrılarım vardı alnım yüzüm falan da sivilce doldu bugün çok hafif kanamam oldu sandım biraz geldi şimdi durdu ve çok ağrım yok şu an adet oldgum gün çok ağrım olurdu devamı gelirmi bilmiyorumda
edis22 Masalceylan kahve veya pembemsi renk ve lekelenme şeklindeyse yerleşme kanaması deniliyor diye duydum.
Nazo_avlu Masalceylan bir ara resmen 1 günlük tek seferlık adet oluyordum normalde ağrıdan ölürüm biterim iğneler olurum bu oldugum adetlerde hıc oyle olmuyordum resmen tek seferlık adet oluyordum boyle 3 kez felan tekrarladı ama hıcbırınde gebelık gerceklesmemıstı doktora gıtmenızıde onerırım ama gebelık yoksa bıle muayene olun benım muayenmde kist kaynaklı oldugu cıkmıstı
Masalceylan dygsss adet döngüm çok düzensiz ya o yüzden hiç bilmiyorum en son yirmi gün önce oldum oda adet gibi bile değildi nerdeyse çok kısa. Ve az sürdü