Selda_66 Sabahtan beri karnımda agri var belimden giren ara ara yoğum.olmayan ilk gebeligim normal mi bu agri sancimi desem ağrımı desem bilmiyorum ama canımı yakiyo uzun sürmüyor ama ara ara vuruyo
Nazo_avlu Selda_66 benımde oyleydı bugun doktora gıttım normal dedı boyle adet oluverecekmısım gıbı ağrıyor elimin kolumun dırencını kesıyor ana doktorum normal dedı ıste
Neferut Selda_66 Ben de 33. Haftamdayım regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum normal dedi doktor baş geliş duruyor ondan da olabilirmiş
Nazo_avlu Selda_66 ama 1 haftadır ağrıyor sabah kalkınca felan yoğun oluyor sıcak su torbası koyma ıstegı felan gelıyor gun ıcınde de azalarak devam edıyor aksama kadar yatarken bıle zorlanıyorum ama doktorum normal dedı bı sıkıntı gormedı nst yaptı onda da gayet normal cıktı