Kubradvc Papatyam02 ben 15 ekimde yaptırdım çatlatma iğnesini yaptırdıktan 1-2 gün sonra kasık ağrılarım oldu ara ara hala devam ediyor sabah test yaptim negatifti adetime 4 gün var bakalım adetimi beklicem yinede bi ihtimal 🌸
Ayse6575 Papatyam02 bende 14 Ekim’de oldum ilk başlarda şiddetli bel ağrısı ve kasık ağrısı vardı 10.gunden sonra kalmadı
Fatmanur1141 Papatyam02 benimde bugün 13. Günümdü. Tek belirtim arada bir olan kasık ağrılarım. Başka bir belirtim olmadı ☺️ bugün test yaptım negatifti ama hâlâ bir umut bekliyorum birkaç gün daha 🙏🏻
Papatyam02 Kubradvc henüz hic test yapmadım ara ara kasık agrısı var hep dunden beride gogus uclarım hassaslastı beklemedyım bende
Kubradvc Papatyam02 benim göğüslerimde hassaslıkta yok anlamadım ☺️ ama şuan bile ağrılarım oluyor kasıklarımdaa hayırlısı hakkımızda inşallah 🌸🙏🏻
Kubradvc Ayse6575 bende de hemen hemen aynıları oldu ama kasık ağrılarım yine zaman zaman oluyor bugün test yaptım negatif çıktı
Ayse6575 Papatyam02 evet evde yaptım negatif ama adetim 2 gün gecikti kahverengi leke gelio ara ara adet olacam gibi bilmiyorum
Ayse6575 Kubradvc bende yaptım negatif çıktı ama adette olmadım ama olacak gibiyimde göğüs şişkinliğin varmiydi
Kubradvc Ayse6575 normalde adet olmama 7-8 gün kala göğüs ağrılarım olurdu bu ay olmadı sadece kasık ağrılarım oluyor hala ara ara 1 Kasım adet günüm bakalım beklicem başka çare yok
Papatyam02 Yarın sabah alabılırsem test yapacam 15. Gunum hıc yapmadım daha ılk ıgnemde 16 ıkıncıde 18. Gunde hasta olmustum 🙏