Mine34 Yefeannesi benim de ikinci sezeryan 27 kasıma kadar sancım falan olmazsa nolcak dikişler patlamaz mi icerden 41 haftama denk geliyor saçma deil mi sence
Yefeannesi Mine34 bana çok garip geldi geçtim 41 haftayı 40 haftayı bile beklemek risk. Doktor tarih verirken 2. Sezaryen olduğunu gözden kaçırdı sanırım. Normal değil bu tarihler. Ki normalde bile 41i bekletene kadar suyunun durumu plasenatnaın yaşlanması vs her durum inceleniyor o bile risk oluşturuyor
Drysf_bjk Mine34 benimde gelişim geriliği var diye erken doğum yaptım 36+5 te, ama bebeğimde solunum sıkıntısı var diye yoğun bakıma alındı, biraz önce ilk defa gidip gördüm uyuyordu ama çıktığım zaman hissetti galiba ağladı 😭
Yefeannesi Drysf_bjk şey doğduğunda boy kilosu nasıldı haftasıyla uyumlu muydu ? Solunum sıkıntısı için doğmadan önce iğne yapmamışlar mıydı ?
Enfal_06 Mine34 tabi düzene giriyor dışarda daha iyi beslenir demişti doktorum sezeryanla doğum yaptım gelişim geriliği var di bizde de
Alone Mine34 anladım cnm ama 5 hafta uzun bir süre. Yani benim bebeğimde 2 hafta gerilik var. Gerilik süresi uzamaya başlarsa hemen doğuma alırız diyor doktorlar. İdrarda protein felan baktılar mı ? Kan akışında vs problem felan var mı ? Bu arada gelişim geriliği sebepli en geç 37 de alırız dediler bana mesela
Girlmom Alone Bana da 2 hafta dedi bugün bol bol protein almam gerekiyormuş umarım yakalar haftasını çok morelim bozuldu
mislina77 Alone merhaba bebeğiniz doğdu mu acaba herhangi bir sağlık problemi oldu mu ben 35+6 dayım bacak boyu bir hafta geride dedi cok korkuyorum
Alone Mine34 o kdr beklemeleri riskli değil mi ki ? Bence başka bir doktora daha görünün. Gerçi 41. Haftada sezeryan olsanız bile bebek daha 36 haftalık anca olacak ona göre hesapladılar büyük ihtimalle ama başka doktor görüşü daha alın mutlaka. Sağlıkla gelsin miniğiniz
Alone Aslaninannesi_ şimdi 2 haftayı bile riskli görüyorlar. Haftada 2 kere gidiyorum ben en ufak bir durumda müdahale ederiz diyorlar. Bayan 5 hafta gerilikten bahsediyor yani riskli bir durum bence bilemedim. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲🏻
Yefeannesi Mine34 muayene olmadan tarih nasıl verdi ? Bana garip geliyor şu an bu durum. Belki de suyun azaldı. Yada açılman var yada dikişkerde problem. Ne kadar saçma ilerlemişler
Mine34 Alone inşallah sağlıklı bir şekilde alırım kucağıma dediğiniz gibi başka doktor da görse iyi olur galiba
Aslaninannesi_ Alone benim 2 hafta ileriden gidiyor doktor normal doğuma kadar yakalanacak haftasını diyor riskli mi dedim erken doğum falan için hayır hayır öyle şey mi olur dedi
Enfal_06 Yefeannesi 2500 doğdu bebeğim minik zayıf bişey şu an toparlandı 2 aylık bi sorunu yok çok şükür kilo alımı iyi yanlız 6 aya kadar hem mama hem anne sütü ver dedi doktor onun sayesinde toparlandı
Alone Aslaninannesi_ benimde iki hafta geri. Sürekli kontrole çağırıyorlar. İleri olması sorun değil demek ki ama geri olmasını problem ediyorlar. Sanırım beslenemediğini düşünüp kordondan kan gitmez oksijensiz kalır ya da besin kesilir felan diye değerlendiriyorlar. Bir de ileride olmasında sebep olmayabiliyor ama geri ise mutlaka altta yatan bir sorun buluyorlar. Hepimizin evladı sağlıkla gelsin