yigtaras simdi ilk dogumum oldugu icin normal dogum sancisinida tatmadigm icin net cevap veremem. Ama bana suni sanci hapi verdiler sabah aksama kadar toplam 4 yada 6ydi tam hatirlamiyorm. Aksamdan sonra su geldi biraz biraz ve hafif hafif belime yarim saatte bir acima giriyordu.
Tabi gece hic uyuyamadm gercekten uykusuzluktan oluyordum.
Cunku 10 dkda bir gelmeye basladi. Hemsire bana agri kesici verdi ve biraz yardm etti.
Ama tabi saat ilerledikce daha da sık ve daha belime aci cöktü. Öglen annemle kaynanam geldiler acilmam 9 olana kadar belimi ovaladılar benm sayemde çünku dakka da bir sanci gelip duruyodu hatta bacaklarıma kadar indi son an.
Tabi şuan sana korkutucu gibi geliyor ama ben cektm ve bitti gitti dogumdan sonra. Bi dusunsene yep yeni bi aile uyesi, yani senin bebegin icin degermi bu bi gunluk aci? Tabi deger onun icin guclu olmalisin. Ben son anlarda sezeryan istedm ama iyki istememisim.