Papatya-45
ilaydaalptekin
Tgbashnn
Eb2746
Eb2746
User658383839
Nazo_avlu
Öncelikle inşallah bende olduğu gibi hepinizde işe yarar. Benim bebekliğimden beri vardı enfeksiyonum. Öncelikle ayaklarınızı ve kasıklarınızı üşütmeyeceksiniz. Siz hissetmesenizde bazen soğuk alabiliyorsunuz. Hamile kalmadan önce adet günlerimden 3-4 gün önce enfeksiyon sancısı başlardı. Yanma idrar yaparken zorlanma tuvaletten çıkamama kokulu ve rengi yeşile dönük akıntı gibi. Her ay olurdu genellikle. Ayaklarımın altına ve popomun altına sıcak su torbası ve ütülediğim havluyu koyardım. Ama hamilelikte sıcak duşa bile girmemeliyiz bunu lütfen atlamayın. Kilotlarımı haftada iki haftada bir ayrıca ve yüksek derecede yıkamaya başladım. Bu arada da ütüsüz asla giymedim. Birde akıntım oldukça değiştirebildiğim her ortamda değiştirdim. Günlük ped falan bence çok sakıncalı hele ki kokulu olanları. Enfeksiyon olmamak için hep ütülü giydim. Birde ben normal zamanda yani ağrım sancım yokken bile kan idrar versem enfeksiyonum yüksek çıkıyor. gün içinde çok su içerim normalde ama Diyelim ki sancısı tuttu hemen bir litrelik bi şişe alıyorum elime evde yürüyüşe başlıyorum evin içinde en fazla 30-40 dkda yürürken yani ayaktayken o bir litre suyu bitiriyordum. Zaten 1 saate kalmadan çok güzel tuvalete çıkarıyor. Kesinlikle kasıklarınızı ve ayaklarınızı sıcak tutmanız gerek yani çorap atlet sürekli olmalı. Ben ev içinde bile hep terlik giyerim yalın ayak yere basmam. Şuan 9. Aya girdim 1-2-3-4-5 aylarım hep enfeksiyonla geçti. Zaten vücudumda olan enfeksiyon bebekle daha çok etki etti. Ama hamile kaldıktan sonra çok mide bulantısı kusma yaşadım beş ay sürmesinin sebebi kendimdim. Çünkü çok halsiz kaldığım için ütüyü falan boşlamıştım. İstemeyerek Antibiyotikte kullandım ağrı kesici de. En son dedim ki ben ütü yapmıyorum artık eşime söyledim o yaptı hatta bi kaç kez. Ayrıca Antalya’da yaşıyorum yaz gebeliği geçirdiğim için terliği falan atmıştım ayağımdan basit ama etkili yöntemler özellikle ayakta su içmek.