Betul_ela0 Yarın inşallah doğuma gireceğim ama beni bi korku sardı günü yaklaşan anneler sizler nasılsınız duygularınız neler benim korkum ay ne bilim acaba bana yada evladıma birşey olurum korkusu arkada bırakacağım evlatlarım da var bana birşey olursa onlara kim bakar veya evladıma birşey olursa bilmiyorum bu duygu karmaşıklığı yaşamamıştım bu kadar yoğun sizler nasılsınız 😕dualarınızı bekliyorum lütfen benim için evladım için de dua edin sağlıklı kucağıma aliyim sağlıklı bir şekilde hastaneden çıkalım 🙏
Defnezumramom Betul_ela0 2.ye hamileyim 24. Haftadayız bende de aynı durum var kızımı nasıl bırakıp doğuma gitcem telaşı geldi bana da😂
Premsems Betul_ela0 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım, Benimde çarşamba sezaryen doğumun var aynı duygular bende de mevcut, değişik bir korku kapalıyor içimi doğum yaklaştıkça, inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız
Betul_ela0 Defnezumramom birde o var birde benim üstüne taşınma var ben hastanedeyken evim taşınacak inşallah rabbim yardımcımız olsun çok fazla stres yaptım 😥
Akcasedanur Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah bizde de durum ayni dusuncelere engel olamiyorum stres beni yoruyor 🥹
Akcasedanur Betul_ela0 kizim 1.sinifa basladi onu arkamda birakip o sezaryene girmekten o kadar korkuyorum ki dusunup kendimi strese sokmamaya calisiyorum yapacak baska biseyimiz yok 🥹