Arkadaslar şeker yüklemesi yaptirsim 50 gr glikoz ictim sonra 1 saat bekledim kan tahlili yapildi 177 cıkti aşırımi yuksek cok moralim bozuluyo ne yapcagimi şaşırdim doktor diyet yazdi ama paranoyak oldum ne yesem yukseldimi acaba diye iştahtadan kesildim