Mstfmom yaptığım hamur tarifinde aldığınız bezeye göre 3-4 orta pizza çıkıyo ama ben çok ince yapıyorum kalın severseniz 2 tane falan çıkar. Hamuru yoğurup tepsi ölçüm kadar açıyorum, tepsinin içine önce yağlı kâğıt koyun yapışmasın hamur. Sonra onu çatalla biraz delip fırına veriyorum birazcık hamur pişiyo(kızarmak veya iyice pişmesinden bahsetmiyorum hafif hamurluğu gitsin yeterli.)Sonra onu alıp üzerinin malzemelerini vs ayarlıyorum işte sucuk,salam,kaşar vs vs ne severseniz. Malzemeleri çiğ koyuyorum buzluğa. Hamuru pişirdiğim yağlı kâğıtla birlikte buzluğa atıyorum. Yiyeceğimiz zaman hiç buzunu çözmeden direkt fırına veriyorum 10 dkda hazır. O kadar pratik ki tek zor olan noktası hamur yoğurmak ne kadar zor olabilirse 🌺🌺
Hamur tarihini de yazabilirim isterseniz