9 haftalığım ve cidden cok yoegunum
mide bulantım kusmam yok
ilk gebeliğimde inanılmaz enerjiktim
normal halimden daha iyiydim
nprmalde tiroid problemim var hamilelikte hormonlarım cok düzene girmişti ona bağlıyordum
şimdi de her şey yolunda aslında özellikle demir eksikliğim vs de cıkmadı
neden böyle oldjm bilmiyorum
işe gidip geliyorum
ilkinde 37′ye kdar çalıştım
şimdi 16+0′da cıkacağım
son 5 haftamı sayıyorm resmen.
Evde sadece uzanasım geliyo