Oglum Doktorum detaylı utrosan istedi ben gitmedim bişeyde demedi bebeğinde gördüğü bişeyde yok gitmelimiyin sizce sakincasi olurmubilerde
Sedalii Oglum bence git derim o normal ultson gibi değil kalp kapakçığı vs damarlarına kadar bakılıyo👍🏻
Betusm Oglum bencede gitmelisin ben Cumartesi günü gittim cok güzel teknolojinin nimetlerinden yararlanmak gerekir herşeyine bakılıyor herşeyinden haberin oluyor bi rahatsızlıgı varsa bilgi veriliyor tavsiye ederim
Betusm [silindi] yok canım hatta içeri girmeden lavaboya bile girmistim sadece mesela benden önce birisi girmisti ona bakamadi biraz yürüyüş yapmalısın ve biseyler yemelisin diye 🙄 anlamadim neden oyle dedi bende normal olarak girdim herşeyine bakıldı
Oglum Bende gitmek istiyorum ama eşim gitmek.istemiyor devlet hastanesine gittim birşey demdi anlamadı bile ne oldugunu27ci hafta sında şimdi gitsem diyorum tekrar
Betusm Oglum bi sor doktoruna eşin neden istemiyor ki cok güzel bisey bebegini renkli olarak görüyorsun fotoğraf alıyorsun 😊