Kızlar 6+2 haftalık hamileyim. Sabah karın ağrısıyla kalktım. Afedersiniz ishaldim. Şimdi de midem bulanıyor karnıma ağrılar giriyor ara ara. Korkuyorum. Gebelik zehirlenmesi, düşük vs diyor nette. Böyle bi durum yaşayan var mı? 2 saate doktora gideceğim. Kardeşimi bekliyorum.