Geren sıvı aldırmamı önerdiler eğer öyle birşey varsa bebeğin kalbini durdurup bebeği alacaklarını söylediler bende eşimde ne gelirse Rabbimden diye sıvı aldırmadik şuan 33 haftalık olduk doğuma az kaldı üç haftaya kadar doğumum var o zaman ne olur bilmiyorum ama kafama fazla takmamaya çalışıyorum çoğu doktorla görüşme yaptık bebeğimizin o hastalıkla doğacağını kabul ettik o yüzden normal gebelik gibi takiplerime devam etmemi söyledi doktorumuz doğumdan sonra yazarım size ama içinizi rahat tutun Rabbim büyük