Sum16 Merhaba, Kamuda çalışıyorum 32. Haftada çalışamaz raporu alacağım. Daha sonra maaşım aynen yatacak mı yoksa sgkdan mı istemek gerekecek? Deneyimli dostlar yazabilir misiniz teşekkürler 💖
phdmom Ücretli izinde gibi oluyorsunuz maaşınız yatıyor sgk ile işiniz olmuyor sadece yol yemek alıyorsanız maaşa ek onlar normal izinde olduğu gibi yatmıyor