
Kızlar reglime 3 gün kaldı tam 7 gündür ara ara kasık ağrısı değilde batması yaşıyorum. Ovülasyon testimde bugün böyle ilk 5 dk içinde hafif silik oldu. Test yapmaya korkuyorum. Üzülmek istemiyorum. Böyle olan var mı ? Lütfen görüpte bilen birisi bir şey söylesin 😭😭😭😭