SerenOzzz Merhaba kızlar, 8+4 haftalık nabız:177 sizce cinsiyet ne olabilir? Tahminde bulunur musunuz?
yagmurcoskun Elifpinar3 kese şekline göre nasıl yorumladınız? Bizim kesemiz daha oval şekilde görünüyor kız olarak yorumlamamız mı gerekir bu durumda?
SerenOzzz yagmurcoskun evet dar ve uzun olunca erkek daha yuvarlak kese olunca kız diye bir teori var