Merhaba arkadaşlar dün böyle bi şey yaşadım hastanede progestan vs yapıldı. Ultrasonda kesede kanama görülmedi. Yerleşme kanaması olabilir denildi. Fitil progestan yazdılar, ayaklarım yüksekte istirahat önerdiler. Yine de içimde bi şüphe var her şey yolunda giderken neden böyle oldu? Yerleşme kanaması daha erken haftalarda olmaz mı? Böyle bir şey yaşayan ve hamileliği yolunda devam edenler varsa dertleşelim