Ilktan Hani bu sene erkek senesiydi cin takvimi,Rus takvimi yüzük testi hepsi boş 3.kizim oluyor 🤣🤣🤣😁
Havva433 Ilktan evet ya kimi görsem kız senesi diyor inşallah bana vurur bu kız senesi meselesi 13 haftadadayiz doktorlar söylemedi küçük dedi oğlumu 13.0 da öğrenmiştim oysa
Aslan04 Derttaşım seni bi ben anlarım 2 kızım. Var bunu da kıza benzetti bugün gideceğim inşallah erkek der
Gamzeeee14 https://imgyukle.com/i/CNGmhh Bizede bakabilir misiniz 6+4 haftalıktı şimdi 11 deyiz ama bir hafta sonra randevum.