Dilaraa_ Kızlar geçen hafta testi genoks ta yaptırdım ama şikayetler varmış yanlış çıktı diye sonuç. Yaptıran var mı genoks ta?
Ftmnnr Dilaraa_ valla ben yaptırmadım ama az önce bı posta bu firmadan memnun olan bir kimse görmedi.
Rachelgreen94 Dilaraa_ merhaba ben yaptirmistim 3 sene once sonucum dogru geldi. Hatta kromozom bozuklugu cikmisti nipt testinde keske yanlis olsaymis ancak amniyosentez ile dogrulanmis oldu.
Sum16 Dilaraa_ merhaba forumda bu firma hakkında yazılanlar üzerine doktoruma mesaj attık çünkü ben de bu firmaya yaptırmıştım. Daha önce hiç böyle bir sorun duymadığını bu testlerin yüzde 99 oranında doğru olduğunu anlatılan durumların uç durumlar olduğunu söyledi. Amniyosentez dışında hiçbir firma yüzde 100 oran vermez dedi. Ama istersen eurofinse de yollarız o yurtdışında dedi ama benim genoks temiz çıktığı için ben hiç gerek görmüyorum dedi
Kubrasrlozd Rachelgreen94 merhaba, doğum yaptınız mı? Nipt testinde bende kromozom bozukluğu çıktı amniyosentez yaptırdım sonuç bekliyorum. Sizde sonra süreç nasıl ilerledi özel değilse öğrenebilir miyim?
Aslaninannesi_ Ben Ağustos ayında firma araştırırken bu firmayı ilk kafamda eledim çok yanlış sonuç çıkaran bir firma
Rachelgreen94 Kubrasrlozd benim gebeligim 18 haftalikken sonlandirildi aslinda doktorlar sonlandirma taraftari degillerdi ancak bizim israrimizla sonlandirildi. Sizin hastaliginizin ismi nedir farkli kromozom bozukluklari var diye biliyorum
Dilaraa_ Sum16 bana da doktorum aynı şeyi söyledi, için rahat olsun dedi. Gerek yok başka bir yerde daha yaptırmana, ben uzun yıllardır çalışıyorum bu firmayla, bu zamana kadar hiç hatalı test sonucu gelmedi dedi.
Kubrasrlozd Rachelgreen94 nipt testinde cinsiyet kromozom bozukluğu olarak geçti. Oda mozaik görünümlüydü kesin sonuç için amniyosentez önerdi perinataloglar. Detaylı ultrasonda hiçbir buldu yok ama. Herşey tüm organlar normal gözüküyor.