Kızlar bu neden olur ? 32 haftalığım bazen hiç ama bazen günde bir kaç kez bebek karnımda tek bir yere toplanıp sertleşiyo çok sürmeden normale dönüyor. Bir kaç haftadır oluyor bu. Doktora söylediğimde pek umursamadı ayakları aşağıda bu yüzden olur felan gibi şeyler söyledi. Sizde de oluyor mu bu durum ?