Dün gece doğuruyorum dedim ya en son 3 dk da bir sancı giriyordu eğer bikaç kere daha olursa gidelim dedim eşime o an kesildi 4 e kadar sancı çektim dün sabah başlamıştı kasılma toplanma sancı adet ağrısı sırt ağrısı hepsi vardı başına gelen oldu mu yarın kontrolüm var ağrılarım azaldı kasılmalar oluyor ama dünkü gibi değil öyle olsam gitcektim