helloandhello Gebeliğin 6.ayındayım inanılmaz bir mide bulantısı yaşıyorum ve şekerim düşüyor 82 -76 ölçümler böyle birşey yaşayan var mı ?
Birkucukmutluluk helloandhello aclik şekeriniz mi bu şekilde tokluk mu? Benim şekerim de hamileliğin boyunca hep düşüktü doktorum bir sıkıntı görmedi sık sık az az beslen yeter dedi
Birkucukmutluluk helloandhello o zaman aclik şekeriniz de benim gibi oldukça düşük yine doktorunuza danışın ama tokluk 2 saat sonrası benim o seviyede oluyordu aclik şekerim 50 lerdeydi sorun görmedi ama bazen çok düşük seker de bir gebelik sekeri belirtisi olabilirmiş en iyisi doktorunuza danismaniz