6 günlüğüz, bebeğim iki gündür emiyor sütüm anca geldi emdiğine eminim yutkunuyor fakat çiş yapmıyor kakadan bahsetmiyorum onda sorun yok gibi sadece çişten yana sorun var. Toplamda bu süreçte üç max dört kez yaptıysa yani. Benim bildiğim emen ve doyan bebek günde 5-6kez yapar diye biliyorum doğru mu bilgisi olan var mı ya da yaşayanlar bu durumu??