Brcarss Az once dr gittim. Kese yok dedi muayene etti bi kan ver ona gore konusalim dedi. Beta hcg 315 çıkmiş. Degerimde yüksek ama kese yok sizce normal mi?
Havva433 Brcarss evet çok normal daha yeni ogrenmissiniz değer çok küçük binlere felan gelince kese gözüküyor
Innerglow Brcarss canım bu değer de gözükmez zaten ben de 400 de öğrenmiştim doktor muayene etmicem daha gözükmez demişti telaş etme
Tgball Brcarss 2 gün araliklarla kan vermeye çalışın. Yükseliş nasıl gidiyor onu takip edin. Hcg 1600-2000 olduğunda kese ultrasonda gözüküyor . 5.hafta itibariyle ultrasonda görünür merak etmeyin. Şu an değeriniz çok düşük.
mavi407 iki gün sonra tekrar kan verip yükselişe bakın, 1500 ü geçtiğinde kese görünüyormuş, telaş yapmayın, kaç haftalıksınız
Tgball Brcarss 1 hafta, 10 gün kadar sabretmeye çalışın. Biliyorum insan bu zamanlarda bekleyemiyor☺️ benim de bugün 4 +3 sadece bir kez betama baktırdım. Çarşamba yeniden kan vereceğim. Bir sorun gözükmezse ultrasona 7 haftaya yakın gideceğim. Gitmişken hem kese hem bebek görünsün diye :) ilk gebeligim boştu. Ben de aynı sabırsızlıkla çok sık doktora gittim hevesle. Keseyi gordum iki kez. Kalp atisi icin gittigimde bebek olusmamisti. Bombos kese gormekten baska bir sey olmadi. Sonu hüsran oldu. O sebeple olabildiği kadar dayanmaya çalışacağım
Ftmnnr Brcarss benim HCG 200 lerde öğrendim öğrendiğim günden iki hafta sonra keseyi gördük keseyi gördükten 2 hafta sonra kalp atışını duyduk henüz çok etken kalp atışını da geç duyabilirsiniz buda çok normal moralinizi bozmayın aklinizda bulunsun diye onu da söylemek istedim 😇
Tgball Senaaaskr 3 gün içinde 3e katlanmış. Gayet iyi gözüküyor. Beta 2000lere geldiğinde kese görmek için gidin :)
Brcarss Tgball anlıyorum insallah sizinkide hayırlısı ile sonuçlanır kalp atısşını duyarsıniz. Bende ilk hamileleigim de kese gorduk bebegide gordu.dr ama kalp atisi yoktu. Ikinci hamileleigimde cok şükür saglikli bi sekilde ilerledi hersey ve oglum oldu. Su an 3 yasinda😊