Kızlar şimdi size bir soru sormak istiyorum lütfen gerçekten bilgi sahibi olanlar hakkında Fikri olanlar bana yorum yaparsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim hepinize kızlar şimdi ben Eylül ayında 2 yumurtlama gördüm 2 yumurtlama da birbirine yakın sürelerde oldu ama ilk yumurtlamanın üstünden 12 gün geçtiğinde test yaptım negatifti 14 gün geçtiğinde test yaptım yine negatifti bu sefer 2 yumurtlamanın üstüne saydım ve ikinci yumurtlamanın üstünden 13 gün yanlış hatırlamıyorsam yaptığımda test pozitifti ama biz mesela çok özür dileyerek söylüyorum 2 yumurta olan bir hafta sonra tekrar yaptık şimdi tutma ihtimalleri de yüksek oluyor zaten ilk yumurtlamayı kafadan eledim Ben 2 veya hut ikinci yumurtlamadan sonra olan ilişkide tutmuş oluyorsa bu bebek geç döllenmeye mi giriyor acaba çünkü adet tarihime bayağı uzak kalıyor şu an hamileyim zaten sat’a göre 6+3′üm daha henüz doktora gitmedim randevu aldım ama bana sanki geç döllenme gibi geliyor sizce ?