Zuzu45 11+5 haftalık gebeyim rubella ıgg 56 ıgm 9 çıktı her yerde bebek engelli olur aldırılmalı diyor benim gibi olan var mı
Kuzucukno2 Zuzu45 avidite testi yaptırmanız gerekiyor gebelikten önce mi sonra mı geçirdiğinizi öğrenmek için doktor gördü mü sonuçlarınızı
Mom_123 Zuzu45 merhaba doktorunuza sordunuz mı sonucları benimde anti rubella ıgg 135ti , ıgm 0.08, mayıs ayında yaptırmıştım daha doktorum hiçbişey dememişti e nabızda kötü bi sonuc olsa kırmızı oluyor zaten
Mom_123 Zuzu45 genelde ıgg yüksek olunca kızamıkçık hastalığına karşı bağışıklığın olduğunu gösterirmiş
AnayimBenAna_ Zuzu45 lütfen doktorunuzla görüşün internette araştırıp kafanızı bulandırmayın en net bilgiyi doktor verir size burda kim ne dese yanlış olur
Zuzu45 İşin kötü yanı bi ay önce test vermiştim negatif çıkmıştı şimdi pozitif çok korkuyorum Mom_123
Kuzucukno2 Zuzu45 benim cmv igg IgM pozitif çıkmıştı ama avidite yaptırdığımda hamilelikten önce olduğu ortaya çıktı ayrıntılı ultrasonda bağırsak parlaklığı gördüler tekrar test yaptılar tekrar pozitif çıktı. Sonuç olarak bebeğimde hiçbir şey çıkmadı çok şükür şu an 14 aylık.
Mom_123 Zuzu45 korkmayın bir doktorunuzla görüşün en net cevabı verecektir banada haber verir misiniz merak ediyorum
Zuzu45 Kuzucukno2 ilk pozitifi kaçıncı haftada öğrendiniz . Bir de ayrıntılı ultrasona kaçıncı haftada gittiniz ben sıra aldım bugün haftaya 12 +5 te
Kuzucukno2 Zuzu45 haftasını tam hatırlamıyorum ama 3 aylık civarındaydı. Ayrıntılıya 20.haftada gittim. Ayrıntılı ultrasona 12 haftalık biraz erken gibi
Zuzu45 Bbgg merhaba her ikiside pozitif çıkmasına süper bağışıklık diyolar çoğu doktor bilmiyor araştıra araştıra öğrendim tabi bu süreçte çokca ağladım üzüldüm ama her yaptığımda değer aynı çıktı ne yükselme ne azalma vardı şu an bebeğim 3 aylık sapasağlam allaha şükür
Bbgg Zuzu45 ay çok şükür , ben de avidite verdim iki tane birinde 64 diğerinde 76 yüksek avidite yazıyor yanlarında , laboratuvar hatası mı acaba diye tekrar ıgm baktırdım hala pozitif görünüyordu , sağlıkla büyüsün bebişlerimiz