İki kızım var biri Elif diğeri Ela şimdi 3.meleğimiz için de ben
Umay
Meva
Hüma düşündüm ama aklıma en çok yatan ve içimin ısındığı Umay oldu🐥
Sizce?
Fikirlerinizi bekliyorum ✨
Bir de sizce Umay Meva olarak iki isim mi yan yana güzel durur muydu acaba? Oda aklımı karıştırmıyor değil 🙈