Deniz4848 2 gündür geçmeyen karin ve bel ağrım vardı nst de sancı da çıkınca yatışım yapıldı 37. Haftadayım arkadaşlar bir kaç saate doğuma alınacağım Dualarınıza talibim 😇
Mucihe Deniz4848 sağlıkla kucağınıza alın benimde erken doğum riskim vardı yarın 36 haftalık oluyoruz eğer sancı tekrardan çıkarsa yarın doğum çıkmazsa kasımın 4 veya 5i 1 oğlum var ama korkuyorum genede bugün duygularım kötü
eminebakal3 Allahım bir nefeste kucağına almayı nasip etsin inşallah. Hayırlısıyla kurtulursunuz🥰 Bizde 38 haftalık olduk daha tık yok
Deniz4848 eminebakal3 @Ebrueren Cok teşekkür ederim inşallah banada pozitif hikaye yazmak nasip olur 🥹
Emngrz Zeynep6095 sağ Salim alalım da kucağımiza başka bir şey istemiyorum elleri tombik tombik cidden maşallah 🥲🥲
Zeynep6095 Emngrz ay amin canım benim inşallah 🥹 heyecan stres herşey var allahım güzel dogumlarımız olur inşallah