Birtutambebek bacım sicak duş al merdiven çık yürüyüş yap ananas suyu falan iç olmadı bütün tuşlara bas yani başka çare yok,bende yapcam dediklerimi 40 haftayım doktora gittim bugün bende yazmıştım zaten daha önceki postuna, doktor 2 gün sonra gel dedi, benden ilerde olan iki kişi vardı 41 haftalık ikisine de yatış verdi suni vercez dedi bende vermesin diye uğraşıcam, ama sezeryan olan arkadaşlarım var kolay oldu iyileşmeleri sende korkma derim risk görseler bu kadar kişiyi suniye yönlendirmezler veya sezeryana almazlar diye düşünüyorum, içini ferah tut zaten gözlem altında tutuyolar suni verirken, ki hep risk var bir şey olacağı varsa oluyo zaten kendini korkutma nasip her şey