Allah isteyen herkese nasip etsin hiç bir kadının kucağı boş kalmasın. 7 sene bekledik bizde sonunda gönlümüze göre oldu. Tedavi süreci maddi manevi zor hiç basit değil duygusal olarak insan çok yıpraniyor inşallah bekleyen her kadın olumlu sonuç alsın o kadar dua ediyorum ki. Artık tedavisiz çocuk sahibi olmak sanki daha zor oldu etrafımda hep bir süreçten geçen insanlar var