Cleanfamilygirl ben varımmmm, bat 28 di. 3 gün öncesine kadar erken gebelik testleri bile negatifti. 2 gün kala gölge gibi çok çokkkkk silik gördüm. Dün de öğlene kadar bekledim regl olmayınca tekrar test yaptım biraz daha koyu çıktı kan verdim 66 çıktı. Daha çok yeni gebelik dedi doktor takip edilecek bakalım inşallah sizin de vardır