Melikekrky tansiyon normalde iyiymiş o yüzden 40a kadar beklenebilir bebişin kilosundan ötürü de doktorunuz acele ediyor olabilir siz bütün tuşlara basın bol merdiven inip çıkın, activator labor hareketleri, yer silme, adaçayı ahududu çayı tüketip hurma yiyin, cinsel ilişki deneyin tüm bunlara rağmen gelmezse doktorunuzu dinleyip suni almayı ancak o evreden sonra deneyin bence. Ben de tam 39+0ım bugün, bu şekilde ilerlerdim açıkçası