Turunculu 30+3 haftalık gebeyim ama bebeğin hareketleri çok aşağıda sanki aşağıdan çıkıp gidecek gibi hissediyorum , kafası aşağı dönmüştü. Kasılmalarım da var böyle durum yaşayan varmı ?
glycnkrt Turunculu 30+3 teyim. bende aşağıda hissediyorum ve ağrılarım var. bana makat gelişli demişti. 1 hafta önce. şimdi bilmiyorum tabi. vajina ağrısı da cabası
susam_18 Turunculu kasılmalarınız çoksa doktora gidin. Rahim ağzına baskı yapıyordur. Benimde baş aşağı riskim var biraz fazla aşağıda.kasılmalarımda var 26 dan beri. 31 olduk.
Serrabade Dün koltuk altı silmek için eğildim cidden o an çıkacak zannettim. Normalde de kasıklarım da hissederim ama neden böyle oldu anlamadım. Çarşamba kontrolüm var acaba benimkide mi döndü
Turunculu Serrabade benimki 25 de döndü ama 2 gündür aşağıda toplanıp duruyor, ve inanılmaz sancı yapıyor sürekli korktum açıkcası bugün
Turunculu glycnkrt aşağıda toplanıyor 2 gündür , sancım var sürekli dün pek takmadım ama bugün de olunca korktum biraz açıkcası
glycnkrt Turunculu benimde başladı bugün sancılarım umarım bir sorun yoktur . şuan çok erken ilk bebeğimi 35 haftada doğurdum. buda erken gelicek galiba ama bu kadar erken olmasın. güzel düşünelim bari🙂
susam_18 Turunculu inşallah çıkmaz sancınız. Çıkmasa dahi kasılma için mutlaka doktorunuz ilaç versin.