Ftmnnr Merhabalar oncelikle cok tesekkur ederim cevabiniz icin, oglumda cok agir gecirmiyormus sukur ama tabi elleri,ayaklari ve agzinin icinde yaralari var. Surekli ellerimi yikiyorum, dezenfektanla siliyorum ama tabi ne kadar uzak kalabilirsem hastayken cok mumkun degil cunku biraz nazli oluyor. Umarim gecmez, gecerse de hafif gecer dusuge sebep olmaz insallah. Tek korkum o aslinda hastaligi gecirmekten korkmuyorum da dusuge sebebiyet verebilir yazinca google’da ondan korktum cunku kan sulandirici igne vurulup progestan kullandigim bi hamilelik yasiyorum