Berhif-21 erkek mi kız mı bebeğiniz korkmayın ben de aynı şekilde öğrendim şimdi 2,5 yaşında çok ağladım birşey olacak diye Rabbim korusun hepsini özellikle erkek bebekte oluyor doğduğunda ilk çişinde düzelen çok bebek var benim oğlumun düzelmedi 2 aylıkken hatta ilerledi biraz araştırdım sünnet iyi geliyor diye okudum sünnet ettirdim düzeldi çok şükür ama 6 aya bir kontrolü vardı çok şükür temiz çıktı şimdi 3 yaşında bakılacak onda da çıkmazsa inşallah birdaha kontrol olmıcak. Sizde canınızı sıkmayın inşallah ilk çişte düzelir