Hanniballl Abuk subuk rüyalar görüyorum son bir haftadır 🥲 birinde disci malzemelerim varmış annemin dis taslarini temizleyeyim diyordum bakiyordumki annemin disleri hep curumus ama ne çurume.. çuruk sebze gibi olmustu cok kotu haldeydi… yine birindede kendi disimmi hatirlamiyorum simsiyah bir dis cekiyordum oda curuktu.. ustune birde bebegimi görüyorduk esimle… karnima yuzunu yasliuordu parmaklari felan gorunuyordu ama bazı sorunlar vardi parmaklarında tedirgin etti beni bu rüyalar… 31. Haftadayım daha ama doğum tedirginliği başlamış olabilir mi 🙈
Pinarkorkmazer Hanniballl gebelikte garip rüyalar görülür etkilenmişsiniz ama önemsemeyin 🙂ben gördüğüm rüyalar ile dizi çeksem on sezon sürer 😂
dika Hanniballl lütfen rüyalarınızı anlatıp durmayın burada kimse rüya tabircisi değil rüyayı yorumlamak için o ilmi okumak gerek alim olmak gerek öyle basit bi konu değil ve bilmeyen biri kötü yorumlarsa rüya oraya çekiyor kendini ve anlattığınız rüya Allah hayır etsin hiç hoş rüya değil bunu diyeyim sadece size lütfen silme varsa bu postu silin
Pinarkorkmazer dika doğru. Peygamber efendimiz kötü rüyalarınızı anlatmayın demiş iyileri anlatabilirsiniz demiş
Hanniballl dika amin ben sadece psikolojik mi diye merak ettim korkmadığım için sorun olacağını düşünmüyorum 😊
dika Pinarkorkmazer iyileri de anlatmayın sizi çekemeyen olur haset eden olur rüyanızı kötüleye bilir suya anlatıp toprağa dökün demişler büyüklerimiz ve Hz. Yusuf dizisini izlemişseniz zindanda geçen bir sahne var rüya anlatımı için orayı izleyin ne demek istediğimi anlarsınız gerçekten rüya çok farklı birşeydir başka alemdir
dika Hanniballl psikolojik olsun veya olmasın anlatılması tavsiye edilmiyor korkmuyor musunuz o zaman size birşey diyemem iyi günler
Pinarkorkmazer dika doğrudur rüyalarla ilgili çok bir bilgim yok hiç ilgi alanım olmadı 🙂 pek anlatmam da eşim hariç
Hanniballl Sakin olun insanlar her açığını anlatıyor,ben böyle rüya gören var mı diye merak edip sordum diye bu kadar yargılamanıza gerek yok… Zararsa bana zarar olur size zarar verecek bir durum yok abartmayın 🙈😄