Dilekdb Merhaba! Bayanlar kanımda iltihap çıktı doktorum antibiyotik başladı kullanıp kullanmama arasında çelişkide kaldım kullanan var mı hiç🥹ne dersiniz ne yapım
idil22 Lütfen doktoruna güven. Gebelikte enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli canım. Bende kullanıyorum. Korkma hiç bir şey olmaz.