eliffff34 Kızlar bugün 25 haftalık olduk. Geceleri ve sabahları biraz hareketini hissederdim ama dünden beri hissetmiyor gibiyim? Sizce normal mi hastaneye gitmeli miyim
Ceyda24 eliffff34 cok mu yoruldunz.hic hissetmedysrnz mutlka bi gorunun . Sekerli biseler yiyip ayak altiniza yastik koyup izann .bi bakin hissetmyecek misinz bi gorunun derm. Haftasi kucuk hareketler henuz duzensz ama kafanz rahtlasin
Rumem eliffff34 çikolata yiyip solunuza yatın ve takip edin karnınıza biraz biraz bastırıp uyarabilirsiz hala hareker etmiyorsa gidin o haftalarda benimde öyle olmuştu ve bebişlerin en çok uyuduğu zamanlar o haftalardır sanırım
Neferut eliffff34 o haftalarda hareketin düzensiz olması çok normal. Siz yine acile falan gidin ama ben 30. Haftaya kadar günde 1 defa falan hissediyordum. O kadar hareketsizdi benim bebeğim. İçinizi ferah tutun çikolata kahve falan için uzanmadığınız için de hissetmiyor olabilirsiniz
eliffff34 Ceyda24 birkaç saatlik yolculuk yaptım aslında şuan işteyim akşam deneyeceğim teşekkür ederim
Melike1526LM Cumartesi günü bende aynı durumu yaşadım ama önceki gün çok yormuştum kendimi sabahına doktora gittim çok şükür Bi sorun yoktu dinlenince bebekte hareketlendi. Korkmayın Allahın izniyle Bi sorun yoktur bol bol dinlenin
Neferut eliffff34 Bebeklerin günlerinin çoğunu uyuyarak geçiyor şu an. Gelişme çağında tam ben korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum, rahat olun hiçbir şey yoktur uyuyordur minik ayak 🦶🏻😻
Yenianne6161 Trendyolda vs 600-700₺ bandında dopplerler var onlardan alabilirsiniz kalp atışı için. Bende gebeliğimde sigarayı bırakamadığım için panik yapıp almıştım, sürekli randevu ücretinden kurtarıyor insanı 😀