Bal3880 Kızlar uygulamaya göre tam 5 haftalıkken kan verdim 30 çıktı sizce geç döllenme olduğu için mi böyle? Tekrar kan vermedim bir hafta bekleyip muayene olmayı düşünüyorum
b-bg Bal3880 geç döllenme olabilir 2. kanı vermen gerekiyor sağlıklı olup olmadığınu anlaman açısından
Patito__ Bal3880 tekrr kan verince bunu anlayabikirdin cnm ilk deger dusuk cikabilir gec dollenme olablir veya hizli katlanıp ilerleyeblr. Yani bence birkez daha kan verin veya beklemek istiyorsaniz o da bir tercih
babyylve_ Senaaaskr kız olur mu iki değil üç kat artmış senin ki maşallah sağlıklı ilerlediğini gösteriyor
Senaaaskr babyylve_ coksukur Allah’ıma Mutlu oldum cevap vermenize Allah da sizi mutlu etsin inşallah ne istiyorsanız nasip etsin 🧿❤️
babyylve_ Senaaaskr Aminnnnn çok teşekkür ediyorum bende gebelik bekleyen biriyim inşallah bana da nasip olur 🩷
Asli_yazici1 Bal3880 canım benimde regl günü 16 2 gün sonra 48 daha sonra 92 çıktı yarın tekrar vericem bende düşük değerlerle başladığım için korkuyorum ama ikimizinde iyi olur inşallah 💖
babyylve_ Bal3880 az çıkmış kuzum ya nereden baksan 6 günde az değil daha yüksek olabilirdi ama sen gene de umudunu kesme
kuelkedisi Bal3880 merhaba ben de aynı durumdayım şuan merak ettim nasılsınız gebelik süreci nasıl sonuçlandı?