Smsn6620 daha önce kayıp yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Elde değil maalesef insanın aklına türlü türlü şeyler geliyor. Geçen bir söz duydum “Doğacak olan bebeği geri çeviremezsin.” Diye çok doğru. Eğer bu dünyada yiyecek ekmeği varsa vardır. Yoksa da elimizde hiçbir şey gelmez… transfer sonrası hep böyle rahatlattım kendimi. Yoksa stres yapınca onlara daha çok zarar veriyoruz. Şimdi ben de hamileyim ilk tüp bebek demememde 😍