Aylakara26
arkadaşlar şuan 35+0 deyim...göbeğim aşağa inmeye basladi ..bebek kanala inerken farkediliyormu..hareketlerinde farklılıklar hissediliyormu...bide göbek aşağı indikten ne kadar sonra doğum gerçekleşir.. çok merak ettim o yüzden soruyorum
Bide hafta olarak aklim hep karisiyor 36 Haftaya girmis mi oluyorum yoksa 35 haftadamıyım🤷♀️🤦🏼♀️