Kızlar bugün doktora gittim son adet 13 Eylül. Doktor karından baktı kese göründü ama çok net değildi alttan bakalım kalbini bile duyarız belki dedi. Alttan muayene ile bebekte göründü ama 2.5 mm daha çok küçük 5 mm olmadan kalp duyamayız büyük ihtimal geç döllenme olmuş dedi. Hafif lekelenmelerim var bazen kahve bazen pembe progestan kullanıyorum. Benimle aynı durumda olan var mı çok canım sıkıldı 😔