Dilaraa_ bizde delesyon sendromu saptadı genoks. Amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım Allah’a bin şükür amniyosentez sonucumuz temiz geldi. Genoks bu delesyon sendromunu çok büyük bi alanda saptadığı için doktorlar bizi çok korkuttu yani 1 ayım zehir zemberek geçti. İnşallah sizin doğru güzel sonuçlarınız gelir🤲🏻 herkeste aynı olacak diye bir şey yok tabi ama yani olmayan bi şeyi nasıl saptıyorlar anlamıyorum